44-мĕш кăларăм:
■ Журнала çырассиЖурнал валли материалсем, вĕсене калăплассипе хатĕрлесси, пичетленнĕ материалсемшĕн сертификат çырăнса илесси тата ытти хăш-пĕр хăйне евĕрлĕхсем пирки сăмах каласшăн тепĕр хут Ахаль журналпа танлаштарсан интернет журналăн мелĕсемпе майĕсем ытлараххи куçкĕретех. Кунта эпир çыруллă материалсемпе сăн ÿкерчĕксемсĕр пуçне ытти электрон материалсене те хаваспах йышăнатпăр. [...] |
Методика кăтартăвĕ
■ Современные подходы к организации воспитательной работы на уроках ИКРК (РК) в 1-4 классахИванова Н. Г. Проблема воспитательного потенциала урока затрагивает различные стороны функционирования классно-урочно-предметной системы современной школы. Базой развития и воспитания ребенка продолжают оставаться фундаментальные знания, которые он получает в ходе образовательного процесса. [...] |
Чăваш культури
■ Надежда Васильевна Павлова – балет валли ҫуралнă чăваш хĕрĕКерукова Г. А., Никифорова Л. В. Вĕрентӳ ĕҫĕнче урока тĕрлĕ майлă йĕркелеме пулать. Хамăрăн ĕҫре эпир пĕрлештернĕ уроксем ирттерме хăнăхрăмăр. [...] |
Пуçламăш класс
■ Вода на ЗемлеТитова А. П., Яковлева О. П. Цель: Привлечение внимания детей к уникальному природному ресурсу – воде; развитие экологической культуры учащихся. Задачи: 1. [...] |
Воспитани ыйтăвĕсем
■ Реализация духовно-нравственного потенциала православной культурыРябинина Н. В. На современном этапе первоочередной задачей государственной политики в Российской Федерации является формирование новых поколений, обладающих знаниями и умениями, которые отвечают требованиям XXI века, разделяющих традиционные нравственные ценности. Это определено в Стратегии развития воспитания до 2025 года. [...] |
Математика
■ Ломаная линия. МногоугольникЕмельянова С. Ю. Цель: познакомить с понятиями ломаная линия, многоугольник; формировать представления о замкнутой и незамкнутой линии. Ход урока: I. [...] |
Ача панчинче
■ Илĕртет асамлă уçлăхМорозова В. Г. Тĕллевсем: - ачасене Космонавтика кунĕ çинчен каласа парасси; - ачасене уçлăх, Çĕр, Уйăх çинчен пуçламăш пĕлÿ парасси; - Юрий Гагарин космонавт пурнăçĕпе тата ĕçĕ-хĕлĕпе паллаштарасси; _ геометри фигурисене çирĕплетесси; _ ачасен тавракурăмне анлăлатасси, пултарулăхне аталантарасси; _ пултарулăх ĕçне явăçтарасси. Словарь ĕçĕ: уçлăх, космонавт, Юрий Гагарин. [...] |
■ Мастер – класс по рисованиюОрлова Н. В. Назначение мастер - класса: Рисование манной крупой – интересное и увлекательное занятие. Заниматься этим веселым делом можно не только в детском саду, но и дома всей семьёй. [...] |
Вырăс чĕлхи
■ Слово и его значениеДанилова К. С. (1 класс, программа «Перспектива») 1. Цель урока: научить различать звуковую, буквенную оболочку слова и его значение 2. [...] |
Акăлчан чĕлхи
■ The Chuvash National Portrait GalleryНиколаев А. Н. Цель урока: активизировать знания учеников об известных людях нашей республики. Обучающие задачи: -совершенствовать лексические навыки по теме «Биография известных людей». [...] |
Ачасен сывлăхĕ
■ Педагогическая диагностика в формировании программы индивидуального развития школьникаСандимирова Е. В. Свою программу индивидуального развития ребенка я назвала «Путь к успеху». Участниками моей программы являются ученик 4 класса Кузьмин Сергей Сергеевич, психолог школы Копытова Татьяна Владимировна, логопед школы Серапионова Оксана Владимировна. [...] |
Сценарисем
■ МĂН КУН - АСЛĂ КУНПавлова А. В. Тĕллевсем: 1) Мăн кун уявĕн йăлине кăтартса парасси; 2) ачасен тавра курăмне анлăлатасси; 3) ачасен пултарулăхне аталантарасси. 1-мĕш ача. [...] |
■ Асаннепе пĕрлеКушманова Н. В. (Г.Н.Волковăн «Юманкка» юмахĕ тăрăх) Тĕллевсем: 1). Г.Н.Волковăн калавĕсене вуласа ăса хывасси.пуплеве аталантарассипе малалла ĕҫлесси; 2). [...] |
Класс тулашĕнчи ĕç
■ «Аслă Çĕнтерÿ» квест-вăйă(«Сăр тата Хусан хÿтěлев чиккисене тунисен ěç паттăрлăхěн çулталăкне» халалланă) Галкина А.Д. Хохлова Т.Я. Тĕллевĕсем: 1. Аслă вăрҫă страницинсене тишкерсе Тăван ҫĕршывăн историне пĕлессине малалла атлантарасси; 2. [...] |
Çĕнĕрех кăларăм |
Малараххи | ||